joi, 30 iulie 2009

i can't believe it.

ce?si vii acum la mine si-mi spui ca totul a fost un cosmar?un cosmar adevarat?cine sunteti voi defapt?nu va mai cunosc, nu ma mai cunoasteti, sa zicem doar ca nu v-am stiut niciodata.mai bine asa, nu?oricum pana la urma totul se termina mai devreme sau mai tarziu.totusi ma bucur ca v-am cunoscut asa cum erati voi defapt.si desi ma doare, nu-mi mai pasa.sincere condoleante pentru viitoarele persoane care vor fi descotorosite in viitorul apropiat.

si tocmai voi.cine se putea gandi?nimeni.persoanele la care ma asteptam cel mai putin, pe care le credeam incapabile de a face asa ceva.dar asta e.nu-mi mai obosesc mintea cu voi.voi, care nu meritati absolut nimic in momentul de fata, si sincer.. nu's prea sigura ca ati meritat ceva VREODATA!

PS:adio "voi"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu