joi, 5 martie 2009

not yet.


ah da.si chiar credeai ca sunt ca celelalte?ei bine, afla ca nu.am reusit sa trec peste asta.surprinzator.a fost mai usor decat credeam.nu te-am uitat dear dar nu imi mai pasa asa de mult.pentru ca asta vroiai sa obti.nepasarea.uite ca ai obtinut-o.si nu-ti mai cer nimic.nu-ti mai ofer nimic.primesti doar ce imi dai.corect, nu?

bineinteles, pot si eu sa fiu o javra.m-ai subestimat.nu sunt nici disperata si nici indragostita.sunt asa cum ai vrut sa fiu.asa cum m-ai obisnuit.si mi-e bine..am invatat ca nu e bine sa te atasezi prea mult de ceva/cineva si nici sa iti pese prea mult.la urma urmei, totul se termina la un moment dat si te alegi cu un nimic.nimicul acela care te supara si care nu-ti da pace.stiu.ai trecut prin asta.

ai fost doborat, ba chiar traumatizat, un sentiment de lunga durata, care iti provoca suferinta si neliniste.ma bucur ca ai reusit sa-ti infrangi acest sentiment.acum nu mai exista.totusi golul din sufletul tau inca persista.umple-l cu iubire si afectiune.sunt langa tine.


Maybe I was too pale
Maybe I was too fat
Maybe you wanted better
Better luck off in the sack
No formal education
And I swore way too much
But I swear
You didn't fucking care.



Running Up That Hill - Placebo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu