vineri, 27 martie 2009

not in the mood.


doar pentru ca ne simtim de cacat?pentru ca starea asta naspa se napusteste din nou asuprea noastra?ce suntem noi, de fapt?eroi ai vietii, care trec tot timpul peste?nu mai vreau sa trec peste.nu mai vreau sa las de la mine.pur si simplu nu merita.tot ce se intampla in jurul nostru nu e doar o intamplare, e cursul vietii care se repeta la nesfarsit.e un plan tipic care ne ataca moralul, si care face pe fiecare dintre noi sa ajunga la limita.

desi m-am intrebat de nenumarate ori de ce trebuie sa fie asa, niciodata nu am gasit un raspuns concret.poate pentru ca daca nu s-ar intampla chestiile astea n-am invata din greseli, n-am sti cum sa actionam la pasul urmator.n-am face diferenta dintre ce e bine si ce e rau.poate pentru ca acuma nu pot gasi acel raspuns.poate ca sunt prea imatura si infantila si nu sunt destul de pregatita sa aflu.

multe schimbari apar pe masura ce crestem.ne e greu sa ne acomodam cu ceea ce numim noi nou.poate pentru ca eram obisnuiti cu un alt mod de viata.poate pentru ca inainte stiam exact ce avem si ce ne lipseste.cel putin eu, nu mai sunt sigura de nimic.nu sunt convinsa ca imi apartine ceva, dar nici nu stiu ce imi lipseste.enigma?

de ce atunci cand o persoana iti intinde mana cu entuziasm, trebuie sa-l respingi?de ce exact atunci cand e momentul trebuie sa strici tot?
ziua de ieri e de vina. ier
i, cand persoana la care tineai iti intoarce spatele, te paraseste cu nonsalanta.iti pierzi increderea in tine, nu mai ai curajul sa inaintezi.pasesti cu pasi marunti si devi confuz.totul ti se pare incert.pentru ca ne e greu sa gasim luminita de la capatul tunelului.uneori nici nu suntem siguri ca exista una.atunci cand totul e complicat in interior.cand te simti prea frustat cu tine insusi, sa te uiti in exterior devine si mai riscant.
totusi nu poti uita persoanele care ti-au fost alaturi.sau care.. n-au fost.

aceleasi chipuri amagite.aceleasi prietenii usor destramate.aceleasi amintiri.aceleasi zambete.aceleasi priviri.aceleasi chicoteli.aceleasi sperante.aceleasi esecuri..acelasi sfarsit!


Placebo - In The Cold Light Of The Morning.mp3 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu