luni, 9 februarie 2009

Breathless.


dezamagire, indiferenta.

esti distant si ... rece ?! unde esti ? m-ai uitat in interior.m-ai inchis intr-o cutie.m-ai lasat ca pe un lucru vechi si folosit.si nu ai de gand sa ma deschizi.. sunt singura si nu ma pot elibera.nu pot spune nimic..pur si simplu, timpul se opreste, vocea parca nu mai are farmec, si tacerea predomina.sunt acolo, dar nu ma auzi, nu vrei sa ma auzi.renunti.. la mine,la tot.te dai batut si nu incerci sa te opui nici macar o clipa.consideri ca e mai bine asa.fara sa te uiti inapoi te indepartezi cu fiecare clipa.acum nu mai conteaza nimic.
si mi se face frig.prea frig.imi ingheata tot corpul.esti departe.eu sunt aici, aici unde m-ai lasat.fara nici macar sa spui un simplu.. 'adio'.uitata dincolo de vointa mea, imi adun ultimele puteri.vantul adie si sterge tot.uit.

tremur.si ma trezesc.ma ridic cu o usoara durere de cap.calc incet.incerc sa nu ma ranesc.sunt resturile zilei de ieri.resturile lasate si aruncate cu nonsalanta in pustiu.sentimente si vise spulberate.nicio remuscare.si as vrea sa fug, sa te urmez, dar esti prea departe.

nu inteleg.nu te inteleg..


Twenty Years - Placebo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu